Referenssi

Tietoja Bigrosta

Bigro Ab (aiemmin Börje Ivars Ab) on yksi Suomen johtavista kasvihuonetiloista. Täällä kasvatetaan tomaatteja useissa lajikkeissa nykyaikaisemmalla ja energiaa säästävämmällä lähestymistavalla muun muassa LED-valaistuksella, turpeella polttona ja vedellä omasta lähteestämme. Bigron tomaattitilat toimivat 365 päivää vuodessa ja korjaavat noin 2,7 miljoonaa tomaattia vuodessa.

 

Tilanne ja tarpeet

Kun yritys harkitsi nimensä vaihtamista Bigroksi, tuli myös tärkeäksi miettiä sopiva logo ja rakentaa brändi uuden nimen ympärille. Jotta myös kasvihuoneviljelyä voitaisiin tuoda hieman enemmän esille ja jakaa hieman enemmän tietoa Bigron elävästä ja kasvavasta viljelystä, haluttiin rakentaa myös nettisivut, joilla voisi esitellä Bigron toimintaa ulkomaailmalle. Syntyi ajatus omasta nettisivusta.

 

Projekti

Ensin aivoriihittiin ideoita asiakkaan visiosta siitä, miltä brändin tulisi näyttää. Logon muunnelmia kehitettiin ja myöhemmin myös verkkosivustoa alettiin suunnitella ja jäsentää. Suunnitelmana oli tehdä sivusta yksinkertainen ja enemmän minimalistinen, selkeä viesti, ja niin sivu myös rakennettiin. Sivun yläreunassa oleva yksinkertainen kartta tehtiin napsautuspalkiksi, jotta kävijällä olisi mahdollisuus lukea kasvihuoneviljelyn erityisistä osista.

Kävimme myös valokuvaamassa Bigroa, jotta sivuston kävijät saisivat mahdollisimman realistisen kuvan yrityksestä.

 

Tarpeet & Tavoitteet: 
  • Logo ja merkki
  • Verkkosivusto, jossa on klikattava kartta toimipisteestä
  • Valokuvaus
Asiakas: 
Bigro
Palvelut: 
Kuvat ja sisältö
Design
Graafinen profiili / logo
Verkkosivut